Klaar voor vertrek!

30 oktober 2017 - Nederland, Nederland

Jahaaaa! Eindelijk is het dan zover!

Morgennacht word ik door mi padre y mi madre naar Schiphol gebracht om daar om half 8 weg te vliegen naar Panama City. Vandaag last minute nog een backpack gescoord. En na het inpakken van drie backpacks heb ik eindelijk de perfecte match gevonden! Sooo, reatty to GO!

De afgelopen maanden/weken waren al een reis op zich. Het besef dat ik dit echt ga doen. WOW. Vele gedachten kwamen voorbij, gemengde gevoelens, uiterste vreugde, tot de gedachten, HOLYCR*# waar begin ik toch aan...!? Maar de nieuwsgierigheid en de kriebels overheersen volop. Ik voel me een grote geluksvogel dat ik deze kans heb, krijg en grijp. Wat een luxe leven wij hier toch in hé..! Dankbaarheid.

Ik heb gisteren (bijna) al mijn dierbaren nog kunnen knuffelen! Bedankt dat jullie er waren! Het was een heerlijk feestje! Bedankt voor alle lieve kaartjes, lieve woorden en alle geluks'dingetjes' die mee gaan in de rugzak, maar vooral al jullie heerlijke lange knuffels :) Het gelach, de gezelligheid, de warmte. Ik neem het allemaal mee. En ook voor alle lieve fantastische mensen die ik om me heen heb voel ik zo veel dankbaarheid. I'm so lucky to have you all!

Oke genoeg emopraat! Haha! Time for balls. Het volgende verhaal word er vast al één vol avontuur. Voor mijn gevoel zit het meest spannende er dan al op, het vertrekken en het aankomen in een vreemd ver land, with only Me Myself and I.

Jullie horen wel hoe me dat is vergaan :) Tot dan! Muchas besos!

1. Nikki:
    30 oktober 2017
    Wauww bijna klaar voor vertrek!!
    Heel veel succes met het afscheid op het vliegveld en dan gaaaan! Je gaat vast en zeker een geweldige tijd tegemoet. Ben benieuwd naar je verhalen!
    Liefs Nikki.
  2. Anita Seevens:
    30 oktober 2017
    Hahaha dat kupke. Je hebt er zin in! Geniet ervan. Ben echt benieuwd naar je verhalen.

Anita xxx
  3. Judith:
    Geweldig marije!!! Ik ben jaloers! Geniet ervan! Liefs Judith
  4. Heidi:
    Ha meisje,
    Hele fijne tijd toegewenst! Geniet ervan en vertel je belevingen! Ben benieuwd naar je foto's! ! Xx Heidi
  5. Nicole:
    Goeie reis mupke "hug" xx
  6. Annemieke:
    31 oktober 2017
    Jaaaaa geniet geniet geniet!! Heel veel plezier, liefde, gevoel en ervaring toegewenst!! Ik ga je volgen waar ik kan ❤️
  7. Nicole:
    31 oktober 2017
    Enjoy lieverd!! Geniet geniet geniet!! Wij genieten mee met jou via deze blog ❤❤. Liefs, xoxo
    Nicole
  8. Eric:
    (Be)leef!

Liefs
    Eric
    X
  9. Marjolein:
    31 oktober 2017
    Mijn grote held op avontuur!
    Super leuk dat je een blog bijhoudt, ik heb me meteen aangemeld.
    Kus
  10. Mams:
    Querido Marije, buen viaje!!!! Xxxxxxxxxx mams
  11. Anke:
    31 oktober 2017
    Hoe lang ga je op pad? Heerlijk zeg! Ben jaloers maar zal me troosten met jouw verhalen en foto's. Have fun! Xxx